Smluvní podmínky
Smluvní podmínky a ochrana osobních údajů
Výběr zboží
Pro nákup invalidního vozíku, nebo podpůrných postrojů, je potřeba řádně vyplnit objednávací formulář. Bez všech potřebných údajů nebude objednávka vyřízena. Po řádně vyplněné objednávce Vám nejpozději do 24 h přijde potvrzovací e-mail se shrnutím objednávky a předpokládaným termínem dodání.
V případě, že si nebudete vědět s čímkoliv rady obraťte se na nás buď prostřednictvím tel. nebo e-mailu. Rádi se Vám budeme věnovat.
Zrušení objednávky
Zrušení objednávky zboží na zakázku - invalidní vozíky pro psy a kočky se řídí těmito podmínkami.
V případě, že dojde ke zrušení objednávky do třetího dne od přijetí objednávky - objednávajícímu není v takovém případě, učtována žádná částka za spotřebovaný materiál.
V případě, že dojde ke zrušení objednávky 4-6 dni od přijetí objednávky - objednávajícímu je účtována částka ve výši 500 Kč.
V případě, že dojde ke zrušení objednávky 7-10 dní od přijetí objednávky - objednávajícímu je účtována částka ve výši 30% z ceny objednaného invalidního vozíčku.
V případě, že dojde ke zrušení objednávky nad 10 dní od přijetí objednávky - objednávajícímu je účtována částka ve výši 50% z ceny objednaného invalidního vozíčku.
Invalidní vozíčky pro psy a kočky jsou zhotovovány na zakázku - na míru Vašeho pejska.
Zrušení objednávky u expresní výroby
V případě, že dojde ke zrušení objednávky do 1 dne od přijetí objednávky expresní objednávky - objednávajícímu je účtována částka ve výši 20% z ceny objednaného invalidního vozíčku.
V případě, že dojde ke zrušení objednávky 2-3 dni od přijetí objednávky - objednávajícímu je účtována částka ve výši 50% z ceny objednaného invalidního vozíčku.
V případě, že dojde ke zrušení objednávky 4-7 dní od přijetí objednávky - objednávajícímu je účtována částka ve výši 80% z ceny objednaného invalidního vozíčku.
Doručení zboží
Vámi objednané zboží Vám doručí:
Česká pošta na uvedenou dodací adresu (domů, do práce atp.) na dobírku. K ceně nákupu je připočteno poštovné a balné . Při platbě na dobírku 170 Kč a u vozíčku 350 Kč . Pokud nebudete zastiženi na Vámi uvedené dodací adrese (doma, v práci atp.), bude balíček uložen 10 dní na vaší poště.
· Osobní odběr je možný na dohodnutém stanovištiv Praze.
· Slovenským zákazníkům zasíláme zboží Českou poštou na uvedenou dodací adresu (domů, do práce atp) na dobírku. K ceně nákupu je připočteno poštovné a balné v jednotné výši 500 Kč. Dodání obvykle probíhá do 72 hodin od odeslání. Při výměně zboží je potřeba počítat s vyššími náklady (poštovné), které hradí zákazník. Pokud nebudete zastiženi na Vámi uvedené dodací adrese (doma, v práci atp.), bude balíček uložen 10 dní na vaší poště.
Platba zboží
V internetovém obchodě Invalidnivozikpropsy.cz (invopeshop.webnode.cz) je možné platit za zboží:
· Dobírkou: objednávku zaplatíte při převzetí zboží od doručovatele České pošty .
Převodem:
· V hotovosti: platba v hotovosti je možná jen v případě osobního odběru na dohodnutém stanovišti.
Doba dodání zboží
· Doba dodání zboží na vyžádání (jedná se o výrobky přímo na zakázku u, kterých je jednotná max. doba dodání 10 dní(nezapočítává se den objednávky, počítají se pouze pracovní dny).
· Po objednání jste informováni o průběhu vyřizování:obdržíte email s plánovaným dnem odeslání objednávky.
· Snažíme se, aby doba dodání byla vždy aktuální a proto stav skladu aktualizujeme několikrát za den. Může se však stát, že zboží před Vámi koupil jiný zákazník, pak již nemusí být zboží skladem. Pokud se tak stane, budete informováni při potvrzení objednávky.
· Potřebujete zboží co nejdříve? Při osobním předání, bude-li to v našich silách, vyjdeme Vám vstříc. Můžete si tak zboží vyzvednout až o 2 dny dříve, než při zaslání poštou. Osobní odběr je nutné dohodnout předem při objednávce. Česká pošta doručuje zásilky standardně do 48h po odeslání zásilky.
Nevyzvednuté zboží
Při nevyzvednutí odeslané zásilky vzniká prodávajícímu nárok na úhradu dopravného (poštovného) ve skutečně uhrazené výši (dopravci, poště). Tento nárok vzniká i v případě, že objednávka přesahuje hodnotu splňující podmínky pro odeslání zdarma. Opakované odeslání zásilky je po dohodě možné. Prodávající si vyhrazuje právo požadovat náhradu s tím spojených nákladů.
Výměna a vrácení zboží
Při uzavření kupní smlouvy na dálku (např. tedy nákup v internetovém obchodě) má kupující podle občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14-ti dnů od převzetí zboží.
V případě zájmu o výměnu či vrácení zboží (např. při koupi špatné velikosti) postupujte prosím takto:
· Zboží bez známek užívání pošlete zpět do 14 dnů od převzetí (do tohoto data musí být zboží doručeno zpět) na adresu Kristýna Dvořáková, Budovatelská 482, 43151 Klášterec nad Ohří. Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování provádí dodavatel).
· K vyměňovanému zboží připojte průvodní dopis.
· Při výměně či vrácení zboží jsou zákaznikovi podle zákona účtovány skutečně vynaložené náklady spojené s výměnou či vrácením zboží - poštovné a balné ve výši 200 Kč a v případě, že požadujete vrácení peněz složenkou také sazba dle ceníku České pošty. V případě vracení peněz v hotovosti, není účtován žádný poplatek. Žádné další poplatky nejsou účtovány.
· Výměnu Vám zašleme Obchodním balíkem České pošty a o odeslání Vás budeme informovat.
Pokud si s výměnou zboží nevíte rady, zavolejte na +420 725 212 743 nebo napište e-mail invop@seznam.cz
Ochrana osobních údajů
Abychom Vám mohli nabídnout naše služby, potřebujeme znát některá Vaše osobní data.
Respektujeme Vaše soukromí, a tak se snažíme množství těchto dat minimalizovat
na ta nejnutnější a data chráníme před zneužitím. Naše práce s osobními daty plně
podléhá zákonným normám, zejména zákonu o ochraně osobních údajů.
Osobní údaje.
Od Vás jako od zákazníka fyzické osoby musíme při nákupu požadovat tyto údaje:
jméno a příjmení, úplnou poštovní adresu, telefonické spojení, e-mailovou adresu.
Tyto údaje jsou nezbytné k Vaší identifikaci, ke komunikaci s Vámi, k realizaci prodeje
zboží a zaúčtování Vaší platby za zboží. Pokud nakupujete jako firma potřebujeme
navíc adresu sídla firmy, IČ a DIČ.
Údaje o Vaší činnosti.
Údaje o Vašich nákupech, reklamacích a další Vaší činnosti v našem mají rovněž důvěrný
charakter a podléhají stejným bezpečnostním pravidlům jako práce s osobními údaji.
Shrnutí.
Všechna data, která o Vás a Vašich nákupech získáme, chráníme před zneužitím, nikomu
jinému neposkytujeme (vyjma společností zajišťující spediční služby nebo platební styk,
které obdrží nezbytné minimum informací o zákazníkovi, potřebné pro bezproblémové
vyřízení konkrétní objednávky) a slouží pouze ke kvalitnímu poskytování našich služeb.
Vyhrazujeme si právo využít Vaše údaje k zasílání informací o slevách, novinkách a dalších
marketingových aktivitách. V každém takto zaslaném e-mailu je návod, jak nám jednoduše
sdělit že si toto nepřejete a takové používání nám zakázat. Rovněž máte právo kdykoliv nám
písemně sdělit jakékoliv změny, doplnění, žádost o zlikvidování všech Vašich osobních údajů,
které jste nám dříve poskytli.
Váš souhlas.
Odesláním objednávky, souhlasíte se shromažďováním a používáním osobních údajů v uvedené
míře a souhlasíte s výše uvedenými pravidly.
Záruka
Na chovatelské potřeby je poskytována zákonem stavovená záruční doba 24 měsíců (kromě zákonem stanovených vyjímek - týká se především krmiv).
Reklamace
Ačkoliv prodáváme pouze prvotřídní zboží, jako u každého obchodníka se Vám může se stát, že bude nutné zboží reklamovat. Pokud se rozhodnete reklamovat u nás zakoupené zboží, kontaktujte nás na telefonu +420 725 212 743 nebo mailem uvedený v odkaze Kontakt je třeba uvést Vaše jméno, číslo kupního dokladu - faktury a název reklamovaného zboží). Dohodneme s Vámi další postup. Zákazník je povinnen reklamaci nahlásit neprodleně po zjištění vady zboží a po obdržení instrukcí z naší strany reklamované zboží neprodleně odeslat k nám, pokud bude odeslání reklamovaného zboží požadováno. Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování v případě vrácení peněz za zboží provádí dodavatel).